linux i windows na jednej maszynie- problem

Autor: lolszowy <lolszowy_at_gmail.com>
Data: Sun 20 Jan 2008 - 13:16:42 MET

Witam.
Mam problem z zainstalowaniem Windowsa 2003 Server na maszynie na
której jest w tej chwili zainstalowany OpenSUSE 10.3.
Podczas instalacji susła zostawiłem sobie 7GB na przyszłego windowsa.
jednak w tej chwili kiedy chce to zrobic, windows wyrzuca mi komunikat
że nie może zmodyfikować MBR bo nie rozpoznaje systemu plików.

Cóż mogę teraz zrobić żeby położyć sobie susła który jest mi
codziennie potrzebny do pracy?

Pozdrawiam serdecznie.