Re: Jak precyzyjnie ustalic, ktory podzespol wymienic, aby uzyskac najwieksze przyspieszenie?

Autor: Radosław Sokół <rsokol_at_magsoft.com.pl>
Data: Sun 20 Jan 2008 - 12:46:59 MET

Maciek pisze:
> A juz idealnie byloby, gdyby pod uwage brane byly rowniez bardziej
> wyrafinowane rzeczy, takie jak wykorzystanie pamieci podrecznej L1 i L2,
> [...]

Nie wiem, czemu chcesz z prostej rozbudowy sprzętu zrobić
proces projektowy rakiety kosmicznej. Jeżeli ten komputer
jest wykorzystywany do intensywnych obliczeń numerycznych
to jeszcze miałoby to jakieś uzasadnienie, obstawiam jednak,
że chodzi po prostu o uczynienie codziennej pracy bardziej
wygodną.

Podaj po prostu jaka jest obecnie konfiguracja sprzętu, do
czego jest on wykorzystywany i w czym jego wydajność jest
niewystarczająca (i jakie są tego objawy). Bo może wcale
nie trzeba zmieniać sprzętu, a tylko pokombinować z oprogra-
mowaniem (*) albo zmienić przyzwyczajenia użytkownika. A jeżeli
trzeba zmienić sprzęt, to w ciągu 5 minut możesz dostać
sensowną poradę, bez zbędnego angażowania w to czasu swojego
(na analizę wyników działania Twojego wymarzonego programu
diagnostycznego) i grupowiczów.

(*) W takim przypadku oczywiście zostaniesz przeFUTowany
     na odpowiednią grupę o oprogramowaniu.

|                 |  Administrator, Politechnika Śląska    |