Re: Wymiana karty WiFi w laptopie - co wybrać?

Autor: gonzo_102 <gonzo_102_at_WYTNIJ.TO.o2.WYTNIJ.pl>
Data: Sun 20 Jan 2008 - 00:09:35 MET

Dnia Sat, 19 Jan 2008 23:57:02 +0100, gabriel napisał(a):

> Generalnie BIOS ma zaszyty pewien zestaw kart, z którymi komputer będzie
> współpracował. Inne karty powodują, że komputer nie chce się nawet
> uruchomić. Można niby obejść, ale jest to związane z pewną dozą
> gimnastyki...

czytałem o tym, widziałem w praktyce i obejście działa bardzo dobrze,
jednak nie wiem na co wymienić żeby uzyskać lepszy zasięg - transmisja jest
np. na 1Mbit/s - takie ograniczenie dostawcy, jednak moja karta tego nie
widzi w pewnych warunkach, poza tym często jest tak że sygnał jakiś czas
jest, poźniej zniknie i za jakiś czas znowu się pojawi, natomiast nowsze
laptopy z prawdopodobnie nowszymi kartami do wifi np. acer, sony lub
macbooki mają zasięg cały czas (i jest stabilne połączenie) pomimo
mniejszej mocy sygnału.

--
pozdr.
gonzo_102