Co może być przyczyną wyłączanie się komputera na skutek lekkiego uderzenia?

Autor: KMAJSZEK <mariusz610_at_wp.pl>
Data: Sat 19 Jan 2008 - 12:23:20 MET

Witam, mam problem z kompem który wyłącza się natychmiast po tym jak
zostanie lekko czymkolwiek uderzony. Później włącza się bez problemu albo
trzeba znowu go postukać aby wystartował, zdarza się również że przy
uruchomieniu robi jakieś spięcie i wyskakuje mi bezpiecznik automatyczny. Ja
obstawiam że to coś z zasilaczem, nie jestem jednak tego pewien i nie wiem
jak to potwierdzić lub zaprzeczyć.
Co Wy o tym myślicie?
Dziękuję i Pozdrawiam