Re: OT Re: oszukać kartę graficzną

Autor: - <zdrada966_at_o2.pl>
Data: Sat 19 Jan 2008 - 12:19:27 MET

> A ciekaw jestem jak internet "naszych czasów" pociągnie na tym sprzęcie,
> do czytanie grup, maili, gg będzie ok a co z www, vop?

www obecne (ze stylami i flash - pod 3.x nie bedzie chyba plajera;)) raczej
odpoadnie, na atari mam klopot z wyswietlaniem wiekszosci dzisiajszych
serwisow - i poprzez wolny procesor i malo pamieci, ale i niekompatybilnosc
starej przegladarki z css itp. a procesor wg niektorych testow lepszy niz
niejeden stary x86, to samo karta graficzna.. na 486dx i win95 widze jeszcze
sens, ale 286, 386sx i w3.11 - sensu nie ma dla www :)