Karta sieciowa i apek - problem z wybudzaniem.

Autor: sotb <so_tb_at_niespamuj.netu>
Data: Fri 18 Jan 2008 - 15:15:07 MET

W zasadzie mógłbym jeszcze na sieciach bezprzewodowych pytać, ale to chyba
bardziej problem sprzętowy.
Apek (Ovislink 5450AP) jest podłączony do komputera skrętką o długości około
8-10 metrów. Tą samą skrętką idzie zasilanie 12V. Klient zgłasza mi, że nie
może się połączyć z netem. Ale ja z zewnątrz mogę się połączyć z apekiem.
Zanim zdążę do niego zajechać wszystko zaczyna działać poprawnie, ale gostek
mówi, że wtedy, gdy nie działa zasilacz jest ciepły.
Karta nie jest w stanie wybudzić apeka? Apek wisi w temp powyżej zera, bez
dodatkowej obudowy, nie jest narażony na wilgoć. Przecież powinna poradzić
sobie przy większej długości skrętki. Jakieś zwarcie na skrętce? Gdyby tak
było to pewnie przewody by się spaliły w miejscu zwarcia (przynajmniej te
zasilające). W grę wchodziłaby jeszcze złośliwość użytkownika. Sprawdziłem
czy nie ma jakichś wirusów na kompie. Skrętka nieekranowana, nie ma śladów
zgniecenia, czy złamania. Wtyczki, zarobione poprawnie.
Co jeszcze może być przyczyną?

SOTB