Re: twardy dysk Samsunga

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Fri 18 Jan 2008 - 15:16:35 MET

Jacek Popławski pisze:
> Będzie cichy? Bo znalazłem kilka opinii według których jest głośny i
> mnóstwo, według których jest cichy. Loteria?

Te z którymi ja miałem do czynienia były ciche, chyba najcichsze spośród
konkurencji. Samsungi generalnie są ciche. Mówię tu oczywiście o samym
*poprawnie* zamontowanym dysku, a nie o brzęczących od wibracji blachach
obudowy. To dobre dyski, negatywne opinie (przeważnie wzięte chyba z
kosmosu) piszą najczęściej ci, którzy błędnie przypisują tym dyskom
słabości sprzed kilku lat.

--
_PSYLO_     |  http://www.cafepc.pl
GG:5563748  |  http://www.psylo.xin.pl