Re: Chyba padn???????????????????????????????????????

Autor: Zz <no_spam_at_interia.eu>
Data: Fri 18 Jan 2008 - 11:35:00 MET

"Radoslaw Sokól" <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> wrote in message
news:fmnud0$mdp$1@polsl.pl...

> Pytanie, czy to zmiana na plus.

> Nic mnie tak nie denerwuje jak komputer w pokoju przezna-
> czonym do czego innego.

rozumiem Twoj punkt widzenia - ale nie kazdy zyje w ten sposob
ze jada jedynie w jadalni, oglada TV/filmy w kinie domowym,
czyta gazety i ksiazki w bibliotece z kominikiem, w livingroomie
przyjmuje rodzine i znajomych, w komputera uzywa w pokoju
komputerowym - niektorzy maja mniejsze mieszkania i prostsze
zycie

Zz