Re: macbook air

Autor: Maciej Bojko <maciej.bojko_at_gmail.com>
Data: Fri 18 Jan 2008 - 10:07:03 MET

On Fri, 18 Jan 2008 09:30:04 +0100, Atlantis <marekw1986NOSPAM@wp.pl>
wrote:

>Chociażby ktoś taki, jak ja. Ktoś, kto nie lubi taszczyć ze sobą dzień w
>dzień ciężkiej torby ze sprzętem, który grzeje się jak piecyk
>elektryczny

Rozumiem, że masz już dane na temat, o ile mniej się grzeje Macbook
Air od konkurencyjnych półtorakilowych laptopów. Myślę, że jeśli się
podzielisz wynikami pomiarów, nikt nie będzie miał Ci tego za złe.

>A wyobraź sobie, że u mnie w domu mam AP,

Wyobraź sobie, że ja też. Ale w samolocie są ograniczenia wagi, nie
będę zabierał swojego domu na podróż służbową na inny kontynent.

>Kable tylko w przypadku sprzętu stacjonarnego. Przy mobilnym - nigdy
>więcej. Nie dziwi mnie, że Apple rezygnuje z czegoś, co może być
>klientowi wcale niepotrzebne, zyskując o wiele więcej - mobilność.

Nie uważam Macbooka za bardziej mobilnego od tyle samo ważącego (i
lepiej wyposażonego) sprzętu Panasonica, Sony, Asusa or compatible.

>Podejście typowego Polaka. ;) A nie pomyślisz może, że i tak musiałbyś
>ten cały sprzęt ze sobą taszczyć? Zamknięty w OBUDOWIE LAPTOPA, czy Ci
>jest potrzebny, czy nie... Ja tam wolałbym maksimum mobilności niż
>wszystko pod ręką.

Ja wolę jedno i drugie.

>To sobie kupujesz huba USB (teraz są malutki, bez plątaniny kabli) i
>podpinasz co chcesz - nawet mysz.

To już komentowałem. Owszem, kalectwo Aira da się skompensować. Co nie
zmienia faktu, że jest to kalectwo.

>A ile urządzeń masz podpiętych do laptopa naraz, gdy siedzisz sobie z
>nim na kolanach w jakimś miejscu poza domem? ;)

To nie pisałem o tym, jakie urządzenia chciałbym podłączyć do laptopa?
Pisałem. Zresztą w tym samym wątku.

>O co Ty właściwie masz pretensje do inżynierów z Apple? Że zrobili tak
>cieniutkiego laptopa?

Nie mam pretensji. Po prostu uważam, że to nic nadzwyczajnego.
Niewarta skórka wyprawki. Szczerze mówiąc nie rozumiem zachwytów.

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com