Re: Budzetowy laptop

Autor: Karthoon <karthoon_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Thu 17 Jan 2008 - 17:39:14 MET

meer <spam@no.thanks> napisał(a):

> Myśląc w ten sposób, to do każdego urządzenia można dokupić cośtam i na
> jedno wyjdzie...
>
> Jakoś wolę kupić coś, co od razu nadaje się do pracy, a nie laptop za 6k
> + monitor za 1,5k + cholerawieco.

jasne, a kupując blaszaka od azu dostajesz gratis dwa wielgachne monitory...
Jeśli coś się nadaje od razu do pracy, to własnie laptop, a nie nie puszka,
do której musisz dokupić klawiaturę i monitor conajmniej.

> Mój blaszak jest *znacznie* bardziej cichy, niż dobry laptop.

a to ciekawe, bo mojego (służbowego) praktycznie w ogóle nie słychać...
zbudowanie bezgłośnego pc-ta (przy zachowaniu dobrych parametrów) winduje
jego cenę do góry bardzo mocno.

> Sam sobie zaprzeczasz w tej chwili. Po jaką cholerę mam wydawać 4x tyle
> forsy na laptopa z dużym ekranem, skoro taki pustak i tak nie nadaje się
> do noszenia?

dlaczego 4x?
Poza tym, może trudno go nazwać mobilnym, ale przenosić go się da bezproblemu
- na tyle łatwo, że spokojnie możesz pracować w kilku miejscach w zalezności
od potrzeb. To jakiś problem wrzucić go do bagażnika? W każdym razie na pewno
łatwiej, niż blaszaka.... Nie potrzebuję laptopa do pacy w terenie, ale
zdarza misię pracować czasem w domu albo wziąć go na spotkanie - nie ma z tym
żadnego problemu. Puszki bym już nie wziął.

> Jaki związek ze sprawą?

ano taki, żebys jednak nie wysuwał tak katagorycznych stwierdzeń.
Nie masz pojęcia (ani ja, ani pewnie w ogóle mało kto) jak będzie wyglądał
sprzęt za 10 czy 20 lat.