Re: Budzetowy laptop

Autor: meer <spam_at_no.thanks>
Data: Thu 17 Jan 2008 - 15:41:30 MET

Karthoon napisał(a):
> tzn. niby czego się nie da zrobić? przetwarzać logów? odpalić thunderbirda?
> czy podłączyć drugiego monitora?

Myśląc w ten sposób, to do każdego urządzenia można dokupić cośtam i na
jedno wyjdzie...

Jakoś wolę kupić coś, co od razu nadaje się do pracy, a nie laptop za 6k
+ monitor za 1,5k + cholerawieco.

> bez przesady, jeśli coś jest cichsze, to raczej laptop.

Mój blaszak jest *znacznie* bardziej cichy, niż dobry laptop.

> możesz kupić laptopa z monitorem 20" i podpiąć sobie dodatkowo drugi monitor,
> nawt 50" jak masz ochotę.

Sam sobie zaprzeczasz w tej chwili. Po jaką cholerę mam wydawać 4x tyle
forsy na laptopa z dużym ekranem, skoro taki pustak i tak nie nadaje się
do noszenia?

> a mało to laptopów z pełną klawiaturą? od 17" w zwyż to standard...

j.w.

> a pc nigdy nie będzie potrzebował więcej ramu-u niż 640 kB ;-)

Jaki związek ze sprawą?

--
meer