Re: Refleksja o kartach graficznych

Autor: ikov <ikov1_na_g_at_zecie.pl>
Data: Thu 17 Jan 2008 - 00:54:19 MET

> Sam mam takiego, bodajże DX/33, ale ciutkę niesprawna płyta.

No to ja już wypasiony sprzet miałem. 486DX2 66MHz. Na początku norton
commander, potem win3.11 i win95.
Co ciekawe, stacji dyskietek z tamtego komputera używam do dziś w moim
nowym składaku - tzn jest zamontowana, a użyłem aż jej raz, do
sprawdzenia co jest na jakiejś prehistorycznej dyskietce.
A z high-endowego (jak dla mnie w tamtych czasach) sprzętu to był
czytnik CD-ROM, bodajże x2 - aby włożyć płytę należało wcisnąć kieszeń,
która wysuwała się i trzeba było jeszcze podnieść klapkę która zakrywała
to od góry.

--
# apt-get remove everything --purge