Re: Szukam monitora LCD 24-27 cali (raczej nie TN)

Autor: ATK <atk1.atkWYTNIJTO_at_vp.pl>
Data: Wed 16 Jan 2008 - 11:40:29 MET

> Też szukam. Też nie chcę wydać więcej niż 3000 zł. Przeznaczenie - praca
(photoshop, produkcja stron internetowych)
> Musi być przyjazny dla oczu.

Przyjazne dla oczu to chyba wszystkie LCD są :)

> No to tylko Gateway albo Belinea jakaś. Jakość obrazu w testach raczej średnia,
> podświetlenie nierównomierne. Nie można porównywać z monitorami
półprofesjonalnymi.
> No ale takie od 4000 zł w górę.

To ja wiem, że są japonskie iiYamy czy EIZO za 4-8 tysiecy złotych, ale to dla
power-users. Do Belinei nie mam przekonania.

> ??
>
> Słyszałem nienajgorsze opinie o produktach Gateway i Belinea. Ja im nie do
końca ufam,
> a jeszcze mniej Acerom, bo tu opinii żadnych nie znam.

Ja ufam ACER-om.Ojciec i siostra mają laptopy ACER i bardzo sobie chwalą.
Natomiast nie chciałbym Belinei, a o GATEWAY mam średnie zdanie, niby niezły,
ale co to za firma ?

> Z tanich - ja rozważam HP 2465. Zdaje się, Gateway lepiej w porty wyposażony.

Monitor LCD HP LP2465 24'' LCD Display, LCD,1920 x 1200 WUXGA -
http://www.ceneo.pl/271230

wyglada OK, ale jaka ma matryce ?

Jednak 2200 za 24 cale to sporo ! To wolałbym za 2500 zł ACER 26" !

ATK