Re: do gier to AMD a do reszty Intel?

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Wed 16 Jan 2008 - 11:26:47 MET

MOST pisze:
> A i jeszcze jedno podobno są mniej stabilne
> ale to chyba opinia obiegowa sprzed ok 7 lat co?

Nie sprzed 7 lat tylko dużo więcej, w 2001 roku już od dłuższego czasu
taki problem to był jedynie mit.

> O podkręcaniu się nie
> wypowiadam bo mnie to za bardzo nie interesuje.

W takim razie praktycznie każdy Athlon X2 będzie lepszym rozwiązaniem od
Core 2 Duo w jego cenie, gdyż potęga procesorów Intela tak naprawdę
uwidacznia się dopiero po solidnym ich podkręceniu (są na to podatne).

--
_PSYLO_     |  http://www.cafepc.pl
GG:5563748  |  http://www.psylo.xin.pl