do gier to AMD a do reszty Intel?

Autor: MOST <gta100_at_wp.pl>
Data: Wed 16 Jan 2008 - 06:50:12 MET

Wczoraj w jednym ze sklepów kompowych usłyszałem właśnie taką opinię jak w
tytule jeśli chodzi oczywiście o procki. Jak to jest waszym zdaniem? Wiem,
że procki intela teraz są jak by trochę mniej wydajne w porównaniu z intelem
ale za to zauważalnie tańsze. A i jeszcze jedno podobno są mniej stabilne
ale to chyba opinia obiegowa sprzed ok 7 lat co? O podkręcaniu się nie
wypowiadam bo mnie to za bardzo nie interesuje. To nie jest proba wywołania
kolejnej total dyskusji o "lepszejszości" amd i intela.