Re: Sciąganie plików na dysk sieciowy

Autor: <jasiniecki_at_gmail.com>
Data: Tue 15 Jan 2008 - 08:49:06 MET

On 8 Sty, 13:59, Poldekk <nocze...@gazeta.pl> wrote:
> Mam dysk sieciowy iomega. Na dysku jest system plików FAT32 i nie wiem
> jeszcze co. Według producenta dysk serwuje sambę i ftp. Czy na takim
> dysku można uruchomić jakiegoś klienta np. torrent, tak żeby ciągnął
> dane samodzielnie, bez potrzeby trzymania włączonego komputera? W
> instrukcji dysku nie jest nic napisane na temat tego typu zastosowań,
> ale wiem, że przynajmniej niektóre dyski sieciowe to potrafią. Czy dysk,
> który nie jest przystosowany do tego fabrycznie, można samodzielnie do
> tego przystosować?

Witam!
Widze że mamy podobny problem ;)
Ja natomiast chciałem żeby mi ściągało od razu na dysk sieciowy z
"pewnego" miejsca poprzez FTP.
Ale niestety nie mam zew IP.
Podobno można robić jakieś przekierowania.
Jeśli się nie uda, to postawie b. słabego kompa z pasywnym chłodzeniem
wszystkiego i bede ściągał "Linuksa" od razu na dysk sieciowy.
Pozdro