Sciąganie plików na dysk sieciowy

Autor: Poldekk <noczelny_at_gazeta.pl>
Data: Tue 08 Jan 2008 - 19:59:22 MET

Mam dysk sieciowy iomega. Na dysku jest system plików FAT32 i nie wiem
jeszcze co. Według producenta dysk serwuje sambę i ftp. Czy na takim
dysku można uruchomić jakiegoś klienta np. torrent, tak żeby ciągnął
dane samodzielnie, bez potrzeby trzymania włączonego komputera? W
instrukcji dysku nie jest nic napisane na temat tego typu zastosowań,
ale wiem, że przynajmniej niektóre dyski sieciowe to potrafią. Czy dysk,
który nie jest przystosowany do tego fabrycznie, można samodzielnie do
tego przystosować?