Re: Czy to dobry zestaw?

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAMwiedzmin.org>
Data: Mon 14 Jan 2008 - 21:04:57 MET

Użytkownik gabi napisał:

> Najlepiej by bylo, zeby kto z dobrych ludzi podal tak jak Konrad Kosmowski
> taki zestawik w punktach, to bym sobie te powtarzające sie pozycje
> zanotowal:) No ale juz i tak sporo mi pomogliscie.

procesor (w zaleznosci od tego ile chcesz wydac) - E2160, E4300, E6750
ram - bez szalenstw w stylu Geil Black Dragon albo jakies Crucial
BallistiX Anniversary XXXXXXX version, moze byc Patriot 2 x 1GB 800MHz
CL5, moze byc OCZ ale za przyzwoity hajs (tzn. tak zeby wychodzilo mniej
wiecej 100zl/1GB)
plyty glowne - Foxconn P35A, MSI Neo2-FR, Gigabyte GA-P35-DS3,
ewentualnie Asus P5K-C (kazda literka jest wazna!)
zasilacz - jakis Corsair (450W starczy, moze byc tez 520W), Chieftec,
Antec, Topower, BeQuiet, w kazdym razie cos firmowego, jak malo hajsu to
Modecom MC-350 lub 400W
grafika - obecnie to chyba tylko 8800GT 512MB jest oplacalne, jak nie
denerwuje Cie halas to kup najtansza z referencyjnym chlodzeniem, jak
cisza to kup pasywnego Sparkle'a
obudowa - do koloru do wyboru Chieftece
dysk - ja lubie Samsungi, bo sa ciche, co kto woli
DVD-RW - Samsung 203N

Tutaj masz najsensowniejsze wyboru, klawiatura, myszka itp to sobie
wybierz same wedle gustu.

--
Pozdrawiam,
Maciek