Re: Czy to dobry zestaw?

Autor: gabi <angelgab_at_o2.pl>
Data: Mon 14 Jan 2008 - 20:58:45 MET

Użytkownik "meer" <spamuniet@albow.leb> napisał w wiadomości
news:fmge0n$suv$1@node1.news.atman.pl...
> Archiwum grupy służy pomocą :)

:)))))) tak:)
Wiesz rownie dobrze jak ja, ze nie w tej dziedzinie niestety:(
Jeszcze tydzien temu nikt pewnie by nie polecal tych jakichs kart 8800GT bo
byly drogie, a w tym tygodniu ceny spadly i juz czytam opinie ludzi, ze trza
kupowac:) A dla mnie GT, GTS albo GTX to tylko literką i ceną się roznią...

Za duzo zmian i to niekiedy dosyc radykalnych w tej dziedzinie.

A ja nie mam punktu zaczepienia, bo moją platformą odniesienia jest stary
AMD.

Najlepiej by bylo, zeby kto z dobrych ludzi podal tak jak Konrad Kosmowski
taki zestawik w punktach, to bym sobie te powtarzające sie pozycje
zanotowal:) No ale juz i tak sporo mi pomogliscie.

--
gabi