Re: Skaner Plustek OpticPro UT12

Autor: neelix <aneelix_at_wp.pl>
Data: Mon 14 Jan 2008 - 10:59:24 MET

Użytkownik "nom" <nom73@usunto.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:fmcrqb$3pu$1@inews.gazeta.pl...
> Wczoraj taki skaner naprawiałem, skanował ale wychodził czarny obraz.
> Okazało się, że na płytce optyki padł kondensator smd C1, który robił
> zwarcie na zasilaniu +12V. Wywaliłem kondensator i działa. :-)
> Co do sterowników to musisz szukać takich co pasują do numeru seryjnego
> skanera, na innych nie działa. :-)
> Ja mam np. 52F7XXXXXXXXX i nie działał mi na sterownikach od 52D2XXXXXXX
> (nie może połaczyć się ze skanerem). :-)
> Oczywiście po ściagnięciu właściwych sterowników działa wyśmienicie. :-)

U mnie jest 52G8xx.... i zwróciłem na to uwagę. A co zrobiłeś z
Micrografx'em PP8.0, bo to ten program służy do skanowania? Info o C1 może
się kiedyś przydać. W moim skanerze jak robię skan w kolorze to z lewej
strony wzdłuż prawej krawędzi jest żółte zabarwienie. Od czasu do czasu
pokazywały się też prawie na całym skanie żółte pionowe paski. Nie zawsze,
ale zdarza się.

--
Pozdrawiam
neelix