Re: Skaner Plustek OpticPro UT12

Autor: nom <nom73_at_usunto.gazeta.pl>
Data: Sun 13 Jan 2008 - 12:16:53 MET

Wczoraj taki skaner naprawiałem, skanował ale wychodził czarny obraz.
Okazało się, że na płytce optyki padł kondensator smd C1, który robił
zwarcie na zasilaniu +12V. Wywaliłem kondensator i działa. :-)
Co do sterowników to musisz szukać takich co pasują do numeru seryjnego
skanera, na innych nie działa. :-)
Ja mam np. 52F7XXXXXXXXX i nie działał mi na sterownikach od 52D2XXXXXXX
(nie może połaczyć się ze skanerem). :-)
Oczywiście po ściagnięciu właściwych sterowników działa wyśmienicie. :-)