Re: Athlon 5600 X2 -temperatura 60 stopni

Autor: Maximal <maximal1974_at_o2.pl>
Data: Fri 11 Jan 2008 - 17:42:47 MET

> Masz na dyskach temperature blisko 40 stopni. U mnie dyski maja cały
> czas około 27 stopni. Mam wiatraki chłodzące każdy dysk osobno i
> wdmuchujące powietrze do obudowy. Musisz założyć jakiś dodatkowy wiatrak
> który chłodziłby chłodził dyski i dodatkowo wdmuchiwał powietrze do
> obudowy poprawiając chłodzenie procesora.
>
> pozdrawiam Ryszard

Już sprawdzone. Po prostu komputer stoi w złym miejscu i nie ma
wystarczającej wentylacji. Wyjąłem go na chwilę i postawiłem na biurku.
Włączyłem 3DMark2005 i po demie wskazał mi temp 43 stopnie. Wsadziłem go
spowrotem na swoje miejsce (miejsce przewidziane w biurku komputerowym) i ta
sama sytuacja - ponad 50 stopni w bezstresowej pracy.