Re: Athlon 5600 X2 -temperatura 60 stopni

Autor: Ryszard <rc72WYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Mon 07 Jan 2008 - 14:49:09 MET

> Użytkownik "Yakhub" <yakhub@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> W liście datowanym 30 grudnia 2007 (12:11:18) napisano:

> 55st. na procesorze to dużo, ale w granicach zdrowego rozsądku
> (zwłaszcza, jak weźmie się pod uwagę dokładność czujnika...). Nie jest
> to (jeszcze) temperatura niebezpieczna dla procesora.
>
> Pomyśl o lepszej bwentylacji całej obudowy - procesor jest przecież
> tylko ~10stopni cieplejszy, niż jego bezpośrednie otoczenie. Może
> jakiś wiatrak z przodu, wdmuchujący powietrze?
>

> To chyba będzie najlepsze rozwiązanie, chociaż przyznam iż lubię jak
> [...]

Masz na dyskach temperature blisko 40 stopni. U mnie dyski maja cały
czas około 27 stopni. Mam wiatraki chłodzące każdy dysk osobno i
wdmuchujące powietrze do obudowy. Musisz założyć jakiś dodatkowy wiatrak
który chłodziłby chłodził dyski i dodatkowo wdmuchiwał powietrze do
obudowy poprawiając chłodzenie procesora.

pozdrawiam Ryszard