Re: Problematyczny UPS

Autor: kgb007 <kgb007_at_poczta.wp.pl>
Data: Fri 11 Jan 2008 - 10:25:56 MET

MC pisze:

> Po co ci był ten pfc?

W sumie mogło by go nie być, ale bardziej mi zależało to dobrej klasy
zasilaczu z dużym zapasem mocy, a takich bez pfc nie było

Codegeny, modecomy wytrzymują u mnie 0.5-2 lat później coś im zaczyna
dolegać i nie trzymają napięć.

Kiedyś to nawet używałem Stabilizatora Napięcia takiego z lat 70 od
ruskich telewizorów i nie było problemu z zasilaczami, ale kto by chciał
  w pokoju wielkie grzejące się transformatory które na dodatek brzęczą ....

raz to nawet miałem 110-150Voltów przez miesiąc po 18:00 .... komp o
dziwo działał, a wydawać by się mogło że mieszkając obok elektrowni
takich rzeczy być nie może ....

--
  Krzysiek