Re: Problem z dyskiem twardym - bardzo prosze o pomoc

Autor: dominik <dominikz1983_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 03 Jan 2008 - 07:31:27 MET

KOmputer działa tylko wolno na Symfoni, jak się chodzi po stronach , zapisuje
zwykłe pliki jest wszystko ok. Zrobiłem test tzn. zmierzyłem test kopiowania z
partycji c na d pliku 2 gigowego, czas wyszedł 2:28. Ten sam plik kopiowałem na
tym komputerze drugim gdzie jest dysk Samsung i mniej ramu i czas jest lepszy o
ponad 20 sekund.

a mozesz powiedzieć gdzie moge znaleźć ustawienia
portu sieciowego w komputerze dzialającego z predkoscia Full Duplex"???