Re: MSG Led

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Thu 10 Jan 2008 - 01:40:42 MET

Użytkownik "MarkPunk" <markpunkXXX@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:fm3996$in0$1@kushnir.sileman...
> do czego służy MSG LED w płycie gigabyte
>

> podpiołem tam diodę i jej działanie niczym nie różni się od działania
> Power LED
>
> z opisu w instrukcji wnioskowałem że powinna mnie informowac o przejściu
> kompa w stan wstrzymania (tak jak np: w laptopach) - ale nic z tego :(
>
> z instrukcji: MSG (LED informacji)/Zasilanie/LED uśpienia)
>

> czy można zmusić ta diode do jakiejś sensownej pracy

To jest 2-pinowe złącze do 2-kolorowej diody.
BTW pamiętam że miałem takie złącze już w "legendarnym" mobasku ECS K7VZA (w
zalezności czy komp był w S1/S3/S4 czy Soft OFF odpowiednia dioda się paliła
non-stop lub migotała):
"The dual color LED header J4 can be plugged into LEDs to indicate the
following conditions: software power down, suspend to RAM, suspend to disk,
and soft off"