MSG Led

Autor: MarkPunk <markpunkXXX_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 09 Jan 2008 - 21:05:21 MET

do czego służy MSG LED w płycie gigabyte

podpiołem tam diodę i jej działanie niczym nie różni się od działania Power
LED

z opisu w instrukcji wnioskowałem że powinna mnie informowac o przejściu
kompa w stan wstrzymania (tak jak np: w laptopach) - ale nic z tego :(

z instrukcji: MSG (LED informacji)/Zasilanie/LED uśpienia)

czy można zmusić ta diode do jakiejś sensownej pracy