Re: Zestaw komputerowy - potrzebuje porady

Autor: Marcin P. <mmm_at_op.pl>
Data: Wed 09 Jan 2008 - 14:36:26 MET

Użytkownik "Juzek" <zzz@wp.pl> napisał w wiadomości news:fm2cl9$96l$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam
> Po analizie archiwum tej grupy i różnych forum postanowiłem zdecydować sie
> na taki zestaw. Niestety mam kilka wątpliwości i liczę ze coś doradzicie.

A do czego ten zestaw ma służyć? Jaki OS?
Jak do grafiki - monitor to lipa.
Jak do gier - może być mało ramu.
Jak Vista 64 bit, też inwestuj w pamięć.
Płytę bym dał pewniejszą niż Foxconn.
Może dołożyłbym drugi dysk, wywalił tam m.in. plik wymiany.
Proc bym wsadził albo tańszy (E21xx@3000) albo droższy (Q6600@3000 , jak u mnie),
ale ten też może być.

Ogólnie, dla typowego używacza, moze być. Płytę bym wsadził od Asusa, P5K, albo Abita.

Serdeczne pozdrowienia

--
Marcin
Q6600@3000 MHz, P5K, 2GB