Re: Zestaw komputerowy - potrzebuje porady

Autor: .Peeter <peeter993_at_nospam.onet.pl>
Data: Wed 09 Jan 2008 - 14:31:40 MET

Juzek wrote:
> procesor Intel Core 2 Duo E6550 520

Ostatnio popularne jest kupowanie niższych serii i podkręcanie,
więc wybór procka zależy od tego, czy chce Ci się bawić w O/C. :)

> karta graf Sapphire Radeon HD3850 256MB TV/DualDVI 630

Kwestia gustu chyba, ja bym wolał NV. :)

> pamieci Geil 2GB DDR2 800 Dual Chanel Kit 5 5-5-15 145

Wprawdzie to inny model, ale... o nie, tylko nie Geil. Przejechałem
się na tej firmie cholernie, a dokładniej na modelu cl4 ultra 800...
Nowych, które dostałem po wymianie uszkodzonych, nawet nie chce mi
się testować. :/

> dysk WD 320GB 16MB Cache AAKS 260

Wybrałbym Seagate. Przyznam, że nie miałem do czynienia z najnowszymi
WD, ale te starsze dość szybko zaczynały przypominać szlifierki.

> Czy ten zasilacz będzie wystarczający?

Poczytaj o zasilaczach tu:
http://tnij.com/85bC

--