Re: Monitor 1200x1600 dla programisty - jaki?

Autor: ethanak <sweethanak_at_buziaczek.pl>
Data: Wed 09 Jan 2008 - 13:15:12 MET

Sławomir Januszkiewicz wrote:

> Nie możesz - żaden nie spełnia Twoich wymagań :-). 1600x1200 Dell
> obecnie oferuje tylko chyba przy 20,1 calach (2007FP), a stało toto
> jeszcze niedawno coś koło 1650PLN+VAT.

A, to faktycznie chyba nie dla mnie :)
> [...] ATSD dla pracy z tekstem jak
> mniemam spróbuj się gdzieś przymierzyć do sensownej panoramy (najlepiej

Tu nie chodzi o czystą pracę z tekstem.

Muszę (bo to co robię to również kody HTML/JS) widzieć całą stronę w
przeglądarce tak jak wygląda normalnie. Czyli te 1200 px na szerokość to
mniej więcej wystarczy.

Ale jednocześnie przy "normalnych" ustawieniach nie jestem w stanie ani
nic przeczytać, ani dostrzec szczegółów. Jeśli ustawię powiększenie na
3x to w okienku lupy (1200x700 powiedzmy) mam odwzorowanie fragmentu
odpowiadającego 400x230, czyli w sumie dość sporego kawałka.

To samo dotyczy edycji kodu. Nie muszę używać straszliwych wołowatych
czcionek w edytorze (tak mam teraz) i tym samym pozbawiać się możliwości
zerknięcia na strukturę (wcięcia itp.). Widzę jednocześnie duży fragment
(nie muszę go czytać), a w oknie lupy mam kawałek który mnie interesuje.

Przećwiczone, fajne, tylko przy małych rozdzielczościach (np. 1280x1024)
okno lupy jest za niskie. Do edycji wystarczy, ale do oglądania tego co
przeglądarka uprzejmie z siebie wydzieliła - nie.

Przy panoramie 22 mógłbym się spodziewać poziomej rozdzielczości rzędu
2048px. Jeśli teraz odejmę od tego powiedzmy 1200 zostaje 848, czyli
nieco za mało.

A przy większej panoramie to już bym zwariował, dwa monitory to jeszcze
sobie pod kątem mogę ustawić, ale do czegoś takiego musiałbym mieć chyba
oczy jak kameleon :)

ethanak

--
mailto=window.atob('ZXRoYW5ha0Bwb2xpcC5jb20=');