Re: Monitor 1200x1600 dla programisty - jaki?

Autor: Sławomir Januszkiewicz <nuter_at_crocom.com.pl>
Data: Wed 09 Jan 2008 - 12:23:05 MET

ethanak pisze:

> Mogę (zależy od ceny) - tylko muszę wiedzieć jaki.

Nie możesz - żaden nie spełnia Twoich wymagań :-). 1600x1200 Dell
obecnie oferuje tylko chyba przy 20,1 calach (2007FP), a stało toto
jeszcze niedawno coś koło 1650PLN+VAT. Przy mniejszych przekątnych
(17' i 19') tylko do 1280x1024. Dell oznacza swoje monitory w prosty
sposób dwie pierwsze cyfry przekątna, a potem model - 1 lub 2 cyfry
(obecnie serie 7, 8, 07, 08 - te bez zera mają E przed nazwą - modele
ekonomiczne, z zerami to UltraSharp - taka bajerancka nazwa linii) -
potem FP (lub FPV) albo WFP dla panoram. ATSD dla pracy z tekstem jak
mniemam spróbuj się gdzieś przymierzyć do sensownej panoramy
(najlepiej >22) - dwie strony obok siebie to bardzo miła rzecz - ja
się przekonałem.

Nuter