Re: Asus P5W DH Deluxe & Marvell Yukkon

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Tue 08 Jan 2008 - 02:17:27 MET

Użytkownik "Tasiorsa" <tasiorsa@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:fls2jn$l3g$1@news.onet.pl...
> Witam
> Mam plyte jak w temacie. Plyta ta ma zintegrowane 2 karty sieciowe Marvel
> Yukkon 88E8053 Gigabit LAN.
> Wykorzystuje jedna z nich do polaczenia z LAN i internet poprzez Linksys
> WAG325N i mam problem.

Próbowałes przez druga sieciówkę ? Albo przez dodatkową sieciówkę na PCI ?

> Po wlaczeniu jest wszystko ok - po sieci lokalnej idzie praiwe 9 MB/s

Spróbuj 100Mbit Half-Duplex. Najpierw poprzez "Autonegotiate for 100Mbit
HD", a jak nie pomoże to "Force 100Mbit HD"

> pomiedzy komputerami. (Windows XP Pro SP 2 + wszystkie latki)
> Na kompie dziala p2p - Torrent.
> Po jakims czasie - czasem 3 czasem 5h polaczenie z routerem znika na
> ulamek sekundy

To napewno nie wina routera ?

 (widac po ikonce gdyz pojawia sie kabel sieciowy odlaczony po czym
> laczy ale w sieci lokalnej idzie jakby 10mbit czyli kolo 900 KB/s. Inne
> kompy w sieci dalej pracuja poprawnie 8-9MB/S.
> Nie pomaga wylaczenie i wlaczenie karty sieciowej czy to programowo czy
> przez wyjecie i wsadzenie kabla. Konieczny jest reset routera.

A jak wyłączysz / włączysz router ? (wtyczką z gniazdka)