Re: Asus P5W DH Deluxe & Marvell Yukkon

Autor: Tasiorsa <tasiorsa_at_poczta.fm>
Data: Tue 08 Jan 2008 - 18:26:56 MET

Witam
Prze dziwna sytuacja. Mam podłączony router Linksys WAG325N i do niego
switch tez Linksysa bo mi brakowało 4 portów.
Mowilem o tym negocjowaniu moich kart Marvel po 3-5h na 10 Mbit i o sytuacji
w ktorej pomagal restart/wlaczenie/wylączenie routera by znów połączenie
było 100 Mbit. - w sytuacji gdy u mnie było 10 Mbit na innych kompach wciąż
było 100 Mbit. Wczoraj po kolejnej wymianie kabla nic sie nie poprawilo wiec
wpiąłem swój komputer do switcha zamiast bezposrednio do routera i mija 17h
pracy i jest OK. Moze zbieg okolicznosci ale wątpie.
Moze mi ktos wytłumaczyć dllaczego ze switcha chodzi niby a z routera
zwisalo i rozlączało po jakimś czasie?
Pozdrawiam