Re: Przestawienie HDD w tryb SATA w Biosie a Win XP SP2

Autor: ChrissP. <krzyszp_at_-tnijto-poczta.onet.pl>
Data: Mon 07 Jan 2008 - 23:54:10 MET

[ciach]
> A co sie stanie jak nie wystartuje? Czy wtedy bede mogl wrocic do BIOSu,
> wylaczyc SATA i bedzie znowu ok?

Nie mam pojęcia :-( "Testowałem" na mojej płycie w domu (na nvidii).
Problem polegał na tym, że sterowniki do SATA były dołączone na CD (nie
bootowalnym), do przegrania na dyskietkę i uruchomienia _przed_ instalacją
XP.
Tylko, Ĺźe ja nie mam FDD w kompie...
Dlatego przestawiałem po zainstalowaniu systemu - z powodzeniem.
Płyta Asus M2N-MX.

> Pozdrawiam,

Pozdrawiam
Krzysztof Piszczek