Re: monitor - NEC, Samsung czy Asus?

Autor: Jarek <nie.ma_at_takiego.numeru>
Data: Mon 07 Jan 2008 - 21:46:54 MET

"Jacek Popławski" <jpopl@interia.pl> wrote in message
news:flths7$es8$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Kupienie monitora LCD to chyba najtrudniejsza rzecz pod słońcem.
> Nie chodzi nawet o cenę, bardziej o to, że boję się dostać martwe piksele.

Witam

Ale czy to nie przesada z tymi martwymi pixelami. Ja mam na monitorze, już
dość starym, chyba dwa i długo muszę ich szukać, żeby powiedzieć gdzie są.
To naprawdę nie przeszkadza. Już bardziej widać drobinę kurzu na ekranie.
Co innego hotpixele - świecące na czarnym tle rzeczywiście przeszkadzają,
tyle że o ile mi wiadomo hotpixele w PVA (i chyba w IPS też) się nie
zdarzają, tylko w TN - jeśli się mylę to niech ktoś mnie poprawi.

Pozdrawiam
Jarek