Re: tablety graficzne - co wybrac?

Autor: GAD <zombie_at_USUN.lexpolonica.pl>
Data: Mon 07 Jan 2008 - 15:54:32 MET

> Ja od pewnego czasu bawię się tabletem A4 i jakoś tak mnie wkurza, że
> strasznie muszę się namachać. Zastanawiam się, czy jednak A5 nie
> byłoby lepszym pomysłem (o A6 nie myślę, bo to chyba jednak za mała
> powierzchnia). Swoją drogą tablet ma proporcje niepanoramiczne i
> odrysowana płyta CD jest na moim monitorze panoramicznym rozciągnięta
> w poziomie. Ale to może dałoby się w jakichś ustawieniach sterowników
> skorygować (na razie tego nie szukałem, bo nie było mi potrzebne)?

A swoja droga - czy pole robocze tabletu zawsze odpowiada calemu
rozmiarowi ekranu?
Dawno temu mialem takiego tableta, ktory pracowal w dwoch trybach - w
jednym pole bylo = ekranowi, a w drugim dzialal jak myszka, wiec mozna
bylo przesuwac piorko np. w prawo, podniesc wyzej, cofnac i przesunac
znowu w prawo, a kursor na ekranie przesuwal sie w prawo coraz bardziej.
Jezeli taki A6 odzwierciedla ekran i nie ma na to innej metody, to
faktycznie wydaje sie zdecydowanie za maly :/

G.