Re: Asus P5W DH Deluxe & Marvell Yukkon

Autor: Tasiorsa <tasiorsa_at_poczta.fm>
Data: Mon 07 Jan 2008 - 15:45:21 MET

Radosław Sokół wrote:
> Tasiorsa pisze:
> Czyli rozumiem, że masz aktywny tryb 100 Mbps full-duplex.
Dokładnie masz rację. 100 Mbps full-duplex.

> Na pewno kabelek jest kategorii 5 lub 5e i prawidłowo
> zaciśnięty?

Kabelek napewno dobry gdyż był wymieniany na inny. Teraz podpięty na
oryginalnym z pudełka Linsys (pisze na nim że przeszedł pozytywnie testy i
posiada certyfikat)

> Marvell znany jest z marnej jakości sterowników (i często
> z marnej jakości układów scalonych, aczkolwiek akurat
> scalaki LAN raczej mają nie najgorsze, AFAIK).
Co do sterowników właśnie zauważyłem że chyba coś z nimi nie tak bo wgrałem
jakieś starsze z lipca 2007 roku i od 10h idzie OK.

> Próbowałeś wymusić w ustawieniach karty używany tryb linku
> 100/FD bez autonegocjacji?
Przestawiłem za Twoją poradą z auto na 100FD i będę to obserwował :)

> PS. Przeczytaj proszę:
> http://www.grush.one.pl/blog.php?month=2007-08&id=627
Odruchowo pisałem bez polskich znaków :) Mam nadzieję że za to teraz nie
''nakrzaczę" :)

Pozdrawiam
Krzysiek