Laptop 17 cali, najlepiej niedrogi, ale porzadny

Autor: Marcin P. <mmm_at_op.pl>
Data: Mon 07 Jan 2008 - 11:10:22 MET

Witam.

Chiałbym nabyć laptopa, 17 cali (wide może być).
!7 cali - do prezentacji ogólnie, ale przy okazji na wyjazdach trochę pracy
programistycznej, trochę graficznej. Ogólnie strony webowe i prezentacje,
więc miło by było, gdyby matryca nie była jakać strasznie kiepska. Nie
wymagam S-PVA. Matryca typu "glare" chyba mi nie przezkadza.

Procesor raczej dwurdzeniowy, bateryjka ze 2 h mogłaby trzymać,
gwarancja ze 2 lata.

Ważne: tandetne plastikowe zawiasy... jak skłądam laptopa i boję się,
że się połamie - to mnie strasznie wkurza. Ideałem jest tu dla mnie
IBM serii T, ale na taki ideał nie mogę w tej chwili środków przeznaczyć,
i nawet nie wiem, czy 17 cali IBM serii T istnieje.

Na jakie modele zwróciłem uwagę:

W Media leży spokojnie za 2999 zł Fujitsu Siemens Amilo Li 1818,
z procesorem T2080 czy jakoś tak. Macałem lekko, wydaje mi się,
że lepiej wykonany, niż inne FS, którego nabyłem dla znajomego
kilka mcy temu. Ogólnie - brzydki. Ekran Glare. w MM nie pozwolili
tego włączyć, więc nie wiem, jak ta matryca Glare pokazuje kolory.
Windows Vista Home Basic included. Bateria 2h, ale tylko 4 cell; coś
mi tu śmierdzi. Ceneo pokazało mi inne Li 1818, tyle, że z celeronami,
nawet za 2400 zł. Ten z MM to moze być leżaczek z zapasów FS
z podmienionym procem i vistą, zeby tylko wypchnąć z magazynu... ?

Widziałem też ostatnio jednego HP-ka 17 cali, cena około 3500 - 3800,
nie pamiętam symbolu, wszystkie paramtery podobne. Podoba mi się bardziej
niż FS.

Macie inne ciekawe propozycje? Czy FS godny uwagi?

Serdeczne pozdrowienia

--
Marcin
Q6600@3000 MHz, P5K, 2GB