Wyszukiwarka laptopów

Autor: Freddie28 <freddie28_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 07 Jan 2008 - 11:01:20 MET

Witam

Chcę sobie kupić laptopa, ale nie chcę kupować go wg marki np. tylko
Toshiba czy coś takiego. Interesuje mnie to co jest w środku a nie nalepka
na obudowie - przecież i tak wszystko jest z Tajwanu :). W związku z tym
szukam jakiejś wyszukiwarki laptopów wg podzespołów. Np. chcę podać CPU i
konkretną kartę graficzną i nich mi poda jakie laptopy spełniają te
wymagania. Gdzie mogę znaleźć taką wyszukiwarkę?