Re: Historia + Gdzie w okolicach W-wy naprawic baterie do notebooka?

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Mon 07 Jan 2008 - 02:36:55 MET

Użytkownik "Flagellum Dei" <trap@for.spam> napisał w wiadomości
news:gzbltodoa5dn$.19t7rddmip445$.dlg@40tude.net...

> Nie ma czegoś takiego, że sprzedawca odpowiada za towar przez 24 miesiące.
> Ten czas jest dla użytkownika na wykrycie wady, która miała miejsce w
> monecie zakupu i nie została przez niego zauważona.
>
> Zresztą nie chce mi się występowac w roli adwokata diabła. Odsyłam do
> linków, a w szczególności do tego na kim ciąży (w tym przypadku)
> konieczność udowodnienia owej niezgodności:
>
> http://www.uokik.gov.pl/pl/ochrona_konsumentow/faq/#pytanie4
> http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=390

Z tego co mi wiadomo, nie uznaja reklamacji ze wzgledu na normalne
zuzycie... To jest tak, jakbys probowal reklamowac nierowno zuzyty bieznik
opony po 13 miesiacach... Czas gwarancji na baterie jest z reguly inny niz
na reszte notebooka (max1 rok), poniewaz bateria podlega naturalnemu
zuzyciu.

Z takich ciekawostek:
http://forum.karen.com.pl/viewtopic.php?p=52730&sid=1b1383ac7ea0079e20b2672238ba188b

Pozdrawiam