Re: Historia + Gdzie w okolicach W-wy naprawic baterie do notebooka?

Autor: Flagellum Dei <trap_at_for.spam>
Data: Sun 06 Jan 2008 - 22:58:25 MET

Dnia Sun, 6 Jan 2008 22:44:48 +0100, Skylla napisał(a):

> Biąrąc pod uwagę, że sprzedawca odpowiada za towar przez 24 miesiące, to 13 to
> nie jest "dopiero"...

Nie ma czegoś takiego, że sprzedawca odpowiada za towar przez 24 miesiące.
Ten czas jest dla użytkownika na wykrycie wady, która miała miejsce w
monecie zakupu i nie została przez niego zauważona.

Zresztą nie chce mi się występowac w roli adwokata diabła. Odsyłam do
linków, a w szczególności do tego na kim ciąży (w tym przypadku)
konieczność udowodnienia owej niezgodności:

http://www.uokik.gov.pl/pl/ochrona_konsumentow/faq/#pytanie4
http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=390

--
Flagellum Dei /Hans nur für alte Kameraden/
e-mail: http://tinyurl.com/gj6xk