Re: Drukarka, mało używana: atrament czy laser

Autor: Pawel \ <opajak1_at_gazeta.pl>
Data: Sun 06 Jan 2008 - 21:53:54 MET

Powitanko,

> Brother od wieeeelu lat robi drukarki, i robi je całkiem nieźle. HP to
> największe guano jakie może być - przynajmniej jeśli chodzi o "domowe"
> produkty. Ja bym polecił brothera, naprawdę fajna maszynka - kilka
> znajomych
> osób takie kupiło i są bardzo zadowolone z nabytku.

HP domowe jest faktycznie takie sobie (dawna seria L), ale woly robocze
typu wspomniana wczesniej 4P, 5P, 2200, to juz inna rozmowa. Ja mam
HP2100, kupilem z przebiegiem ponad 200000, wiec pewnie byla w jakims
niemalym biurze. Pozbylem sie Samsunga ML1520 z przebiegiem ok 250 kartek,
bo objawy byly konczacego sie toneru + nieostry wydruk. Na HP 2100
zobaczylem dopiero co to wydruk zyleta.
Brothery tez sa niezle, ale toner+beben kosztuje tyle co nowa, a za te
cene, to mozna kupic 3 uzywane HP2100 z tonerem dozywotnio;-)

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mrożek)