Re: notebook wyłącza się sam - co może być przyczyną?

Autor: mastik <kokarys.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Sun 06 Jan 2008 - 21:47:26 MET

Markus Sprungk <msprungk@gmail.com> napisał(a):

> .
>
> Sprawdź opcje zasilania

sprawdziłem i wszystko moim zdaniem jest w porządku. Zastanawia mnie za to
pewna rzecz, którą dopiero teraz zauważyłem: w zasobniku systemowym nie
pokazuje źródła zasilania (ikonka baterii lub wtyczki), które wcześniej
pokazywało. W opcjach zasilania mam zaznaczone, żeby pokazywało. Niby nic ale
może jednak coś... lub aż coś.
Pozdrawiam