Re: płyta na s370

Autor: - <zdrada966_at_o2.pl>
Data: Sat 05 Jan 2008 - 19:50:40 MET

> cześć, próbuję zainstalowac xp na płycie pod PIII, ale mam problemy...
> etap tekstowy instalacji przechodzi, ale po pierszym reboocie wywala się
> wypisując "Bład odczytu systemu operacyjnego"... czy ktoś wie o co chodzi?
> czyżby płyta nie obsługiwała dysku (80GB)? po zmniejszeniu do 32GB też ten
> sam komunikat...

mialem problem z dyskiem ale wyszlo ze z powodu blednego MBR. u mnie
wygladalo to tak, ze demo Partition Magic pokazywalo partycje jako *unknow*.
usuniecie patycji i wyczyszczenie MBR, pozniej zalozenie nowej spod
instalatora pomoglo.

w bios-setup ustaw "virus protect" na "disabled". jesli to nie pomoze -
uaktualnij bios.