Re: X1950PRO - znikajacy obraz

Autor: STranger <pisznaberdyczow_at_icpnet.uk>
Data: Sat 05 Jan 2008 - 19:59:45 MET

suskind@WYTNIJ.gazeta.pl pisze:

> Zainstalowalem caly pakiet VIA Hyperion, ale szczerze mowiac nie jestem pewny
> czy instalowalo sie cos do AGP. Szukalem w menedzerze urzadzen wpisu z AGP w
> nazwie ale nie moglem znalezc. Jak to sie fachowo nazywa ?

jako, ze ja mam płytę Abit NF-7 ver 2.0 na chipsecie nforce2 ultra to
nazywa sie chyba tak:
Nvidia Nforce PCI system management. Twoja płyta Asus jest na VIA KT600
więc będzie cos podobnego, ale z VIA w nazwie.
Po prostu zainstaluj najnowsze stery do płyty głownej, zwłaszcza to:
VIA 4 in 1 driver Package Service v4.49P3

--
pozdrawiam
STranger