Re: Dysk twardy - zakup

Autor: nadir <hell_at_org.gov>
Data: Sat 05 Jan 2008 - 17:51:58 MET

> Hmm, ja ino prosty doktor jestem, dlatego pytam na grupie co kupić, bo
> się na tym nie znam, a sprzedawcy nie zawsze są obiektywni. A o rodzaje
> SATA pytam, bo pojawiły się oznaczenia SATA II, a instrukcja mojej płyty
> o tym milczy.

Tego co napisalem nie bierz do siebie, jak przejrzysz wczesniejsze watki
z temami SATA, to zobaczysz, ze jest silna gropa, ktora udaje, ze nie
wie co to jest SATA1 i SATA2.

Co do Twojego problemu to nie pomoge Ci, ktory dysk jest cichszy bo to
generalnie w dyskach najmniej mnie zawsze interesowalo.
Ale z tego co pamietam to chipsety VIA, a taki chyba masz w swojej
plycie, mialy jakies problemy z automatycznym rozroznieniem czy dysk
jest z SATA '1' czy '2' i trzeba bylo to ustawic zworkami na dysku.