Re: Dysk twardy - zakup

Autor: Janusz K. <alr6_at_op.pl>
Data: Sat 05 Jan 2008 - 12:37:23 MET

Użytkownik "nadir" <hell@org.gov> napisał w wiadomości
news:flnk2f$9m0$1@atlantis.news.tpi.pl...
Użytkownik Axelbest napisał:
> hmm... autor posta miał bardzo dużo szczęscia. Nikt mu jeszcze nie
> wypomniał że niby nie ma czegos takiego jak sataII - hehe. Pozdrawiam
> wszystkich satadwaowców.

Bo Polskie Normy, DIN, ISO, IEEE oraz kilka innych instytucji i osob nie
slyszaly o czyms takim, zato pelno uzytkownikow, dystrybutorow i
producentow dyskow wie co to SATA2 i czym sie rozni od SATAI.
;)

Hmm, ja ino prosty doktor jestem, dlatego pytam na grupie co kupić, bo się
na tym nie znam, a sprzedawcy nie zawsze są obiektywni. A o rodzaje SATA
pytam, bo pojawiły się oznaczenia SATA II, a instrukcja mojej płyty o tym
milczy.

Pozdr.
Janusz