Re: Drukarka, ma³o u¿ywana: atrament czy laser

Autor: Roman <CDROM_AN_at_wp.pl>
Data: Sat 05 Jan 2008 - 01:25:02 MET

MC pisze:
> U¿ytkownik "Roman" <CDROM_AN@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

> Wpad³e¶ w swoj± w³asn± pu³apkê. Zdecyduj siê czy bedziesz drukowa³
> okazjonalnie, to wtedy o koszty eksploatacji nie wypada pytaæ, a je¶li
> zale¿y Ci na tanim drukowaniu to musisz kupi¶ drog± drukarkê,
> zdecydowanie nie z tych modeli, które widzê poni¿ej.

Bede drukowal okazjonalnie.
Nie chcialbym byc jednak nie mile zaskoczony, gdy skonczy mi sie toner.
Nie wiem, czy w kazdym z tych modeli mozna regenerowac toner,
ile razy mozna to zrobic i czy w kazdym z tych modeli regeneracja
kosztuje tyle samo.

> Jakie masz kryteria oceny ¿eby ustaliæ tak± kolejno¶æ? Mo¿e lepiej
> zajrzeæ do jakiego¶ testu? A co do kierowania siê mark± to do¶æ
> niebezpieczne. Ka¿demu producentowi zdarzaj± siê lepsze i gorsze modele.

To nie jest kolejnosc. To jest ocena laika, kazdego z tych modeli.
"Ka¿demu producentowi zdarzaj± siê lepsze i gorsze modele" - dlatego
zapytalem na grupie... moze ktos zna jakies konkretne "za" lub "przeciw"
w odniesieniu do tych konkretnych sprzetow.
Ja rynku drukarek zupelnie nie znam.

--
Pozdrawiam:
ROMAN