Re: dysk w obudowie 500 mb ?

Autor: Yakhub <yakhub_at_gazeta.pl>
Data: Fri 04 Jan 2008 - 18:40:13 MET

W liście datowanym 3 stycznia 2008 (21:40:37) napisano:

> No cóż, poniekąd słusznie. Z drugiej strony, kieszeń 3.5"
> trudno jest zgubić: jest duża i ciężka i raczej zauważysz,
> że jej nie masz ;) Poza tym szyfrowanie wymusza często
> instalację oprogramowania na komputerze, który ma korzystać
> z danych zapisanych na dysku w tej kieszeni -- a to może
> być niemożliwe lub trudne.

Jeszcze w czasach dysków na IDE gdzieś mi się rzuciło w oczy
urządzenie w postaci przelotki wpinanej w taśmę przed dyskiem. Wpinało
się do tego dongle kluczem szyfrującym. Jego działanie
było zupełnie przeźroczyste dla oprogramowania... Chociaż ni cholery
nie mogę sobie przypomnieć żadnych szczegółów na jego temat...

--
Pozdrawiam
 Yakhub