Re: A jakby...

Autor: Habeck Colibretto <habeck_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Fri 04 Jan 2008 - 12:16:05 MET

Dnia 04.01.2008, o godzinie 10.24.00, na pl.comp.pecet, OMSON napisał(a):

> ...koleś przywędrował tu np z alt.pl.dupa, celnie was podpuścił i teraz
> ma polewę razem z kolegami z powodu tego flejma jaki rozkręciliście i
> Waszych PLONK'ow i NTG-ów etc? :) ;) :P

Dla mnie wygląda to tak, jakby biednemu zawsze wiatr w oczy. Ktoś pyta o
komputer (komputer!) za śmieszne pieniądze do gier, a "uprzejmi" mu o
systemach, grach, pieniądzach piszą i zaczynają się martwić o moralność
kupującego. Ktoś pyta o komputer za 3tyś do gier to dyskusji o systemie nie
ma. Dlaczego?

--
Pozdrawiam,
*Habeck*